Sunday, November 20, 2011

GHOST 完全版

前にUPした物は未完成だったので、完成品を載せ直します。

去年、NYからアーティストのデーヴィドが日本に彼のアート作品のために来日しました。彼は日本のお化けの作品を作りたくて来たのですが、私は彼のモデルのお手伝いをしました。NYにいる友達のちえちゃんが私を紹介してくれました。撮影はとっても楽しかったです。怖いですかね?彼はアーティストとしても才能がありますが、人間的にもとても良い人でした。是非彼の作品を楽しんで下さい。そして、ちえちゃん、ちあき、ありがとね♥
It was a last year, artist from NY came to Japan for his Art. He is David Hochboum. He wanted to shoot a Japanese Ghost "OBAKE". I helped his work as a model. My friend Chie introduce me for a model. I enjoyed a lot. There are his some of Art. Are you afraid of them? He is very good artist and I like his personality. Please enjoy to see them. Thank you Chie and Chiaki!

1 comment:

  1. すばらしい!!!
    見直したなんて言ってしまって失礼。
    ほんとうにすばらしいわーー!!!

    ReplyDelete